Fel...

Det har blivit ngt fel med min blogg:( Jag har skrivit typ 4 inlägg men dom hamnar bara som utkast:( Aja då vet ni:) Idag efter skolan så gick jag hem till Ebba och vi åt mellis och sen kom Matilda så vi drog hem till mig:) Sen blev det klockan mycket så vi kom lite sent:( Jag gjorde illa min fot idag så jag kunde bara kolla på träningen:( Ville så gärna träna!!:( Nu ligger jag i soffan och kollar typ på när pappor och barn tävlar och sånt. Trååk men finns inge bättre:( Nu stog det att det heter: Min pappa är bättre än din pappa. Jag längtar tills skolveckan är slut! Vill inte ha skola! Aja kanske ska ta ngt att äta? Ja så får det bli!!!:) Så bye bye!<3333Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0