Imorn o idag!

Ska jag berätta om:) Har inte hunnit blogga men nu ska de bli ett hyfsat långt inlägg!:***Igår så var de skola o den var tråkig som vanligt! Sen hade jag träning och den var jätterolig!:P Efter de så var jag med Matilda, Rebecka, Theo och Anton:D Vi hade skitkul! Vi körde kull i koridårerna (stavning) Sen skulle jag gå hem o äta.. Sen gick jag till skogsäng igen me Charlie för han lag hade åttondelsfinal:) Han spelade inte för han var inte kallad men men<33 När jag kom hem så gick jag o la mig för var så trött så jag skulle ha kunnat sovit över i skogsäng!;) Idag var de skola o inget annorlunda än va det brukar:) När jag kom hem så gjorde jag mackor o åt framför tv:n hihi:P Nu sitter jag i soffan och kollar runt på Facebook:) Snart kommer pappa och hämtar mig!:) Imorn är det allaktivitetsdagen:) (stavning) Jag ska åka till Tom tits:) O eftersom att jag o pappa kommer från tyresö så får jag sovmorgon!!! Så skönt!  Tror att de typ blir till 9;) Efter tom tits så ska pappa skjutsa hem mig o jag och mamma ska åka o hämta min hamster!:) Längtar så mycket! Det var det:) Men jag tänkte att ni kanske ville se bilderna som jag och Matilda tog i Tisdags:) Men nu kom pappa så ni får se dom ikväll!:) Jag ska åka nu så hejdå!:P:****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0