Matilda!<333

Idag så var de skola och det var typ tråktråktråktråk! Som vanligt men efter  skolan så gick jag o Matilda till bibblan (biblioteket) o lämnad ein några böcker:) Sen gick vi hem till mig o gjorde smothie! As gott!!! Sen satte vi på en film och sen blev klockan mycket s du va hon tvungen att gå hem:( Sen middag o nu sitter jag här i soffan o har tråkigt!! Undrar om de börjar några bra pogram snart?!:) Idag fick jag veta att min hamster kommer på fredag för dom kunde inte imorn:( Jaja men jag kommer iaf få honom snart! Ni får gärna ge namn tips! Jag tror att han ska heta Max (Maximilian) men jag är inte säker!:P Klurigt! Ebba om du läser detta så ring mig på skype! måste berätta en sak!:D Ja nu var det inge mer att skriva om så hejdå!:D /Emilia:*****En bild på våran Smothie!:**

                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0