Zzzz

Heej nu bloggar jag från min IPod så de kommer att bli några fel här o var:) idag hade jag cup och det gick sådär! AIK hade med killar i sitt tjejlag!! (som dom alltid har!) aa o vi förlorade me 2-0 så om det skulle blivit 1-0 så hade vi gått till semifinal!:( jaha men nu glömmer vi det! Sen när jag kom hem så åt vi middag o sen duschade jag:D sen dess har jag legat o kollat på Wallander som tog slut nyss:( just nu är jag jättetrött så jag knappt kan räkna till 10:( imorn är de skola=tråkigt!!! O på tisdag ska jag förhoppningsvis få min hamster! Fett glad! Onsdag=träning som alltid är lika kul! Torsdag ska vi fira Elias som fyller 15!( ebbas storebror för dom som inte vet) fredag så blir de slappt! Lördag så kanske Dante (min kusin) kommer! Längtar så mycket! Söndag är de träning och så börjar veckan om. Då är det sportlov!:P nu vill jag sova! Så hejdå!<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0