Charlie spelar match kl nio!

Vi spelade match och det blev 1-1:) Imorn blir det match mot Huddinge igen! Jag har jag kommit hem och ätit mackor och lite juice;) Nu ligger jag i soffan med en påse Polly, datan och Moa (min syster) ligger en bit bort i soffan;) Mamma och Charlie ( min storebror) är på innebandymatch haha mycket matcher!;) Matchen börjar typ nio!! Jobbigt eller hur? Jag ska kolla på Gladiatorerna *stavning* snart det är grymt program! älskar det! Det är så skönt att de är lördag!! eller vad tycker ni?? Jag har nytt blad till min innebandyklubba, det funkade jättebra på matchen:* Nu ska jag kolla på tv men vi hörs!!<33 Puss & kram skkumbanan!<33:**Ligger med en påse Polly!:*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0