Bong! så låg båda på marken blöta och skadade;)

 För er som inte vet så är jag Djurgårdare! Ja idag har jag varit med fabbe en snabbis:D jag gick när jag slutade skolan så gick jag till fabbes skola i rönninge! Det var jobbigt att gå men d gick bra:) Jag och Fabbe gjorde smothie *stavning* och flingor,mums:) Snart ska jag åka till mammas kompis och kolla Djurgården-Frölunda! Hoppas dom vinner, dom behöver poäng! Jag måste bara berätta en sak som hände på rasten idag, Vi spelade bandy och Matilda och Adam(En kille i min klass) var på olika lag och dom skulle hämta bollen för den låg en bit bakom målet, Ni vet ju att det var halt och regn idag.. båda sprang mot bollen och när dom kom fram så krockade dom och halkade på varandra! Det låter kanske nt så kul men jag lovar!! det var det;) Jag har sån träningsvärk från igår asså<33 Jag var på innebandy träning för dom som inte vet:))
Nu ska jag gå så vi ses mina fina bloggläsare! Puss & Kram///// Emilia:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0