Hahahahahaha!<333

Ja,  rubriken stämmer helt in faktiskt! Jag, Ebba och Fabbe (Fabienne) vi hade så kul så att vi alla tre höll på att döööö!! och då menar jag det! :D Först när dom kom så chattade vi med typ 1477485 personer:)))))) Sen chattade vi lite till, och lite till.. men sen så tappade vi bort Fabbes mobil och vi letade men INTE hittade den! Vi struntade i det och åt middag istället:D Korvstroganof *stavning* med ris.. det var Jättegott! Sen ringde vi min kompis Theo (via Facebook) och jag & Fabienne brottades och Facerapade varandra! vi drog ner varandra från min stol!!! Vi hade skitkul! Tack för idag tjejer ni är bäst!.. Emilia+Ebba+Fabienne= Knäppisar:DDDD Haha:D Jag har precis duschat... nu ska jag kolla på tv! I LOVE YOU GIRLS!!!<333333333333

Kommentarer
Postat av: Ebba Forsblom

HAHA skoja inte.. Har ont i magisen bara för att vi skrattade så mkt :D <33

2012-01-11 @ 22:10:15
URL: http://fotbollstjejenebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0