Lite mer om mig<33

Heej! Jag heter Emilia (som ni ser på min design) Jag är en snäll glad och rolig tjej som älskar trav.. min faster har travhästar som vi åker på tävling med ibland:)) Annars så går jag i söderby friskola i klass 4 i Salem:D Jag har två syskon som heter Charlie 17 år & Moa 15 år! Förutom trav så gillar jag att spela fotboll och innebandy:))) I skolan har jag många vänner!! Jag har en barndomsvän som heter Ebba 11 år hon går i 5:an Vi är bästa vänner!! <333 Sen måste jag berätta om en tjej i min klass som heter Matilda 10 år, hon och jag brukar alltid vara på rasterna osv.. Så Ebba & Matilda ni är mina bästa vänner för livet<33333  Ses snart igen mina bloggläsare! Här är en bild på min fasters häst!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0