Vi vann!

Som rubriken lyder så vann vi igår! Bra kämpat tjejer! Vi vann med 2-1 Jag gjorde ett mål:P Jag blev fett glad:D Sen efter matchen så åkte jag hem och duschade, sen åkte jag till min kusin och jag och pappa var där till typ 11 och åkte hem, vi såg på film och sen gick och la oss, jag var skitrött!:* Idag har jag bara tagit de lugnt, och snart så ska jag på fotbollsträning och sen ham till mamma:* Neej det är skola imorn! Helgen har gått så jävla fort:( Första ögonblicket är det fredag och nästa ögonblick så är d söndag kväll:( Ojj vad sur jag låter... Nää bara för helgen gått så fort!:) Nu ska jag äta lunch och sen åka så vi ses!<333En bild på bästa Ebba! Haha garvar varje gång jag ser bilden!<33 Älskar dig Ebba!<33:**

Kommentarer
Postat av: Ebba Forsblom

Jo jag vet jag är ju så snygg.. Elr???? Nej, Men jag är ganska stolt.. Borde bli model, Elr vad tycker du.. puss&kram finastre, få ta å vara snart <3

2012-01-24 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0